Ensam

Jag hade ännu mer feber igår så jag somnade ganska tidigt. Idag är den dock borta och vi ska iväg och köpa strumpbyxor till Ella när David kommer hem från jobbet vid två.

Barnen sussar sött just nu och jag ska springa in i duschen så jag slipper duscha med två vakna barn senare. Det går ju men om jag får välja så gör jag det helst ensammen! Duschen är ju nästan det enda stället man är ensam och för sig själv nu för tiden så får passa på när de snarkar på.

Idag är det fredag och då får jag käka chips och dricka coca-cola, woho! Jag har ju slutat med sådant under veckorna nu.

Skriver en sväng ikväll också.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Bra Kaisa, och så går du promenader med barnvagnen

jag brukade gå till Åsveden och tillbaka, men det

kanske är för mycket trafik idag.

2008-08-15 @ 14:35:41
Postat av: eva sturesson

mm gotti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback