Benet vek sig bara

Har jag berättat att Elvis gjorde illa sig i söndags? Vi var hos grannarna med mina föräldrar eftersom de inte träffat han som vi är släkt med på många år. Helt plötsligt så upptäckte jag att Elvis bara ramlade när han gick. Tog några steg och sedan vek sig benet bara och han grät hela tiden när han försökte gå. Det var bara jag som verkligen tog det på allvar först och fy vad frustrerad jag blev när de andra inte förstod. De tänkte att han säkert fått in något i sandalen. Så var inte fallet för det fortsatte fastän vi tagit av dem.

Till slut förstod vi att han nog stukat den lite lätt när han hoppat på studsmattan (livsfarligt!) och lät honom sitta och vila lite. Det var jobbigt att se honom bara ta några steg och sedan var det stopp och benet vek sig. Efter ett tag verkade det dock bättre och han haltade lite lätt bara. Det syndes verkligen att han var försiktig med den foten. Lite senare på kvällen verkade det vara bra med foten igen så det var skönt. Tänk om vi hade varit tvungna att hålla honom still i flera dagar för en stukning? Verkligen jättelätt att få en (snart) tvååring att sitta still hela dagarna?

Skönt att allt gick bra iallafall.


Våran lilla vilde!

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp det vart en nikon :) Är jätte nöjd med den men nu längtar jag tills jag har råd med ett nytt objektiv! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback