Uppe med tuppen (David)

Nu är iallafall inte jag vaken! Eller jovisst, vaken är jag nog.. men i skallen sover jag fortfarande sött som ett barn. Det tar ju en stund att vakna. David åkte iväg för en stund sedan för att hinna med att tanka innan jobbet och vi väckte Elvis när vi klev upp. Jag ska med bussen till Bollnäs så jag måste lämna Elvis till klockan åtta men med tanke på vädret så måste jag nog gå lite tidigare så att det inte gör något ifall det blir något på vägen på grund av all snö överallt, haha!


Den blomstertid nu kommer...*sjunga* Känner ni också så när ni tittar ut genom fönstret? Hmmm inte jag heller....faktiskt.

Nu blir det frukost för oss!


Så här mycket orkar iallafall inte jag le på morgonen, gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback