Onyttigt

Godkväller (ovanligt att jag skriver det....icke)!
Jag mår mycket bättre ikväll än vad jag gjorde imorse så det känns riktigt skönt. Har iofs alvedon i kroppen som nog alldeles strax går ur så vi får se om det fortsätter att vara bra.

David slutade jobba tidigare idag (kl 14) så därför passade vi på att åka in till Bollnäs vid fyratiden för att leta reda på en vårjacka till Elvis. Vi hittade en och jag hoppas att den är bra nudå. Skitsvårt att veta vad som är bra och inte när man inte vet så mycket, haha! Köpte en keps och solbrillor till honom också.

Efter det besökte vi max och åt lite onyttigt, gött!
Brummade sedan hemåt och stannade utomhus i två timmar innan det var dags för Elvis att sussa sött.


Vi måste iväg och köpa gungställning något tag också, ett måste ju! Jag såg en i reklambladet för barnenshus så vi får allt rikta bilen åt söderhamn något tag.


Inte långt kvar tills vi är tvåbarnsföräldrar, jisses.. Det känns overkligt! Jag ska iallafall försöka att åka hem från BB så fort som möjligt. Så länge bäbisen och jag mår bra så kan jag lika gärna åka hem och ha ont i snittet här hemma. Vill inte vara kvar i 4 dygn som sist iallafall. Men vi får se hur allt går.






Fint väder idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback