Jobba över

Igår när jag skulle låta fingrarna göra sitt jobb och knåpa ihop det dagliga innan-läggdags-inlägget så gick det inte bra alls. Det krånglade bra nog och jag gav upp efter en stunds försök.


Igår fick vi besök på eftermiddagen av min syster och hennes familj, trevligt värre!



Det ringde alldeles nyss och det var David som ville berätta att han måste jobba över ikväll, riktigt trist. Det enda jag och Elvis gör idag är ju i princip att vänta på att herrn ska komma hem. Han kommer när han kommer sa han och visste inte riktigt hur länge det skulle bli, rackarns. Vad ska vi hitta på då? Sova middag när Elvis gör det är redan planerat men annars då? Möjligen städa, som vanligt! Tvätta kanske?

När David slutade arbeta som projektanställd (typ aldrig hemma) för ungefär 1,5 månad sedan så började Elvis vilja komma in till oss på natten/morgonen och sova vidare med oss. Jag har tänkt som så att det är en närhetsperiod och då ska han få närhet också. Nu verkar det dock ha gått över för han har sovit hela nätterna i sitt rum nu, i två nätter åtminstone. Kanske är perioden över nu? Mig har det inte gjort något alls att han kommit in till oss för jag tycker bara att det är mysigt.

Imorse smög David ned eftersom jag bett honom att försöka med att inte väcka Elvis (Det knarrar mycket i golvet på övervåningen och i trappan ned) och det gick bra.. ända tills David smällde igen ytterdörren då han gick och Elvis vaknade. Så det blev tidigt idag..

Nu ska jag leka vidare med Elvis!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu blev jag sugen på att jobba när jag läste dit tinlägg. har inte jobbat på typ 3 dagar nu *Usch*

Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 09:44:05
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Camilla

Snygg tröja Elvis har då ;) Tim har likadan, med byxa och body till. :) Vackert så.. :p Hehe.

2008-04-09 @ 11:15:30
URL: http://annacamilla.blogg.se
Postat av: catta

Haha känner igen d där med att dom vaknar när pappa går upp, brukar säga till Göran jag oxå att va tyst när han går o d går bra tills han startar bilen ;-) då vaknar trollet! Hihi!

2008-04-09 @ 18:22:30
URL: http://catttaengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback