Illamående

Inatt blev jag sådär konstig igen, som förra helgen. Jag började tokfrysa och må illa. Det sitter i idag också och jag bara väntar på att kroppen ska skjuta ut en massa skit genom min mun, huuuua. Jag har insett varför jag mår illa och varför jag gjorde det förra helgen iallafall. Jag åt köttfärslimpa med soltorkade tomater och fetaost förra helgen, vilket resulterade i att jag mådde illa och det gjorde jag ju igår också. Så det lär ju ha något med fetaosten att göra?

Jag kommer aldrig mer att våga äta det. Vill inte kräkas!!

Just nu känns det som att jag bara sitter här och väntar på att det förhoppningsvis ska gå över, men förra helgen blev jag bra efter att kroppen bestämt sig för att jag skulle kräkas först. Vill verkligen inte..


Elvis sover middag och David står ute på gården och smider, väldigt tyst i huset.  Storhandling är det som gäller i eftermiddag iallafall, hoppas att illamåendet har gått över tills dess.

Kommentarer
Postat av: M

Tråkigt att du mår illa av den köttfärslimpan du tycker så mycket om...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback