Fotografera

Även fast det snart är eftermiddag tänker jag nu skriva Godmorgon!
Vi klev upp väldigt sent idag, Elvis och jag. Först vaknade Elvis när David skulle upp och jobba, vilket kändes riktigt typiskt när vi inte ska iväg någonstans tidigt idag. Alla andra dagar får vi "tvinga" upp honom. Vi låg kvar i sängen iallafall och vid halvåtta slocknade vi båda två för att vakna igen strax innan elva. Jisses! Det blir nog ingen middagssovning för Elvis idag, haha.

Fy vad jag skulle vilja gå ut och fotografera. Jag vill ju öva och öva massor, hur ska jag annars kunna bli bättre om jag inte testar och trixar? Vi får se om det blir en fotograferingsdag i helgen kanske. Då kan Elvis umgås med sin kära far och jag smita iväg en stund? Jag vill verkligen bli bättre! Synd att jag inte är så pigg på att gå ut tidigt på morgonen för isåfall hade jag kunnat försöka få till lite vackra morgonsbilder. Ge mig ett stativ och jag kan öva på lite fina kvällsbilder också.


Idag ska jag försöka ta tag i lite städning tänkte jag. Speciellt i köket eftersom det ser ut som ett bombnedslag. Elvis får hjälpa till han också. Att sopa brukar vara något han gillar.


Hm.. Det börjar lukta lite illa här. Kan det vara någon som står och gör nummer två tro? Bäst att kika efter!


95949-2821

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback