Två parisare i magen

Det blev Parisare till lunch idag eftersom Elvis verkade gilla det igår. Och ja, det gjorde han idag med - Hela två  parisare slank ner i den lilla magen. Jag la in några bilder som jag tog på honom vid måltiden, sötnosen.

Idag har vi bara varit inomhus och gjort inget alls. Tiden gick fort och därför var det inte alls lika långtråkigt som vanligt. Elvis vaknade ju åtta i morse så vi fick sova lite längre idag. Mellan tio och tolv tog vi oss en liten sömn också. Det är så skönt att sova på dagen och jag måste ju passa på att njuta nu för han kommer ju inte alltid att sova på dagen.

Imorgon ska vi fira Elvis morfar som fyller år. Jag köpte en present från Elvis också som kändes passande. Han förstår ju självklart inte själv att han köpt något men jag ville att Jan skulle få det han nu får imorgon och då blir det från Elvis eftersom det är en sådan present. Så imorgon blir det smörgåstårta (har jag hört) och fira Jan!
 Grattis i förskott!!!





Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

när matilda var runt året så slutade hon helt enkelt äta burkmat, totalvägran å så tokig å ledsen så man itne klarade av å få in henne något, maten flög över hela rummet. Så sen dess har hon inte ätit en burk mer utan nu är det endast pasta, pytt å blodpuddingt som gäller :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback