fem timmars sittande

Idag var jag på inskrivning på mödravårdscentralen och hade med mig Mamma och Jan som tog hand om Elvis medan jag var in och pratade. Pratade och fyllde i lite grejer och tog lite prover. Nästa gång jag (eller VI måste det vara, David ska banne mig vara hemma då) ska dit blir den 22a november och då är det ultraljud som gäller, nice!

Det blev sedan stan för att träffa Amanda och Hanna. Fast de dök upp vid fyra så vi vandrade runt ensamma först men det var skönt det också. Jag och Elvis landade ju på stadens torg vid två-tiden. När de kommit bestämde vi oss för att gå till Café Symfoni eftersom det var middagsdags för Elvis. Pannkakor med sylt och grädde, mums! Kikade runt lite i affärer och umgicks lite också. Jag inhandlade en askblond färgning till mitt hår och en foundation (eller FANdation som jag råkade säga hela tiden). När Elvis suttit i vagn i hela fem timmar blev det dags att fara hem, stackarn var uttråkad och trött.

Han slocknade med flaskan i munnen kan jag ju berätta.


Kommentarer
Postat av: världens bästa mandis.

"råkade" säga va? ;)

2007-09-29 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback