Ett helt år har rusat förbi

Bättre sent än aldrig, det är väl det som sägs? Jag tänker låna det uttrycket nu eftersom det passar väldigt bra. Jag har inte haft tid att sitta och lägga in bilder föränn ikväll och jag är ju segare än snigeln på landsvägen.

Nu är jag iallafall äntligen redo att bombadera er med bilder! Som vanligt är 99% på Elvis men jag tror inte att någon kan klandra mig.

Elvis blev ett år idag, oj vad tiden går! Vi firade honom igår och jag tror minsann att varenda present uppskattades av honom, iallafall leksakerna. Kläderna kanske uppskattas mest av oss föräldrar, haha! Så nu var det alltså ett år sedan ->
detta <- hände. Har det verkligen gått så lång tid redan? Ett helt underbart år har det iallafall varit, vad gjorde vi utan dig Elvis?

Det var iallafall trevligt med kalas och jag måste än en gång tacka för presenterna. Trots att det bara var släktingar här så kändes det som att hjärnan gick på högvarv och huvudet snurrade fortare än en karusell. Jag tycker inte om stora folksamlingar, även när de kanske räknas som små.

I lördags passade jag på att gå ut på krogen när jag ändå inte behövde fixa barnvakt (och David var ju ut i onsdags). Kvällen började hos Tina och där var det förfest, skoj! Vidare till tranan och fortsatte med roligheterna. Med en kebabrulle (till David) och en kebabtallrik i näven snubblade jag in genom dörren här hemma runt halvtvå, ganska tidigt med tanke på att tranan stängde klockan två. Tack för kvällen allihop! Om ni kollar in Hannas bilddagbok så kan ni se bilder från förfesten iallafall och hur mitt "blonda" hår ser ut. -->Hannas bilddagbok<-- Titta på 1a september.


Jag har bestämt mig för att daska mig själv i rumpan med anledningen att jag blivit så dålig på att blogga och lovar samtidigt att skärpa mig. "Det var bättre förr", jag får helt enkelt blogga jämt, som förr.

Det var så längesedan jag skrev något så det känns som att jag har väldigt mycket att uppdatera om men inget som sipprar ned till fingarna och styr. Oftast blir det väl så, att man glömmer allt när det är för mycket att komma ihåg. Jag får nog slinka in med lite uppdateringar när de ploppar upp i skallen istället.

Firade Elvis:





Är han inte söt så säg?



David terroriserade min bror och hans tjej, knäppte massvis med bilder på dem. Det var så många och jag visste inte vilka jag vågade lägga ut så tog bara dessa två. Söta va? ;)



Okej det blev inte så jättemånga bilder ändå men det blev så sent och jag blir så trött av att lägga in bilder.

På onsdag morgon far David iväg till Sundsvall på jobb och han har ingen aning om när de låter honom komma hem igen. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge. Jag vill ju att han ska vara hemma och hjälpa mig med packningen också. Den har vi föressten inte ens börjat med och vi flyttar den första oktober, ajaj. Det som är bra är ju att vi har lägenheten till den första november så vi har ju en månad på oss med städningen och det är bra eftersom David jobbar som han gör.


På grund av mitt svammel och brist på något vettigt så rundar jag av här och återkommer imorgon istället.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback