12 steg

Om jag fick välja en egenskap till mig själv så skulle det banne mig vara att kunna sjunga. Jag är så avundsjuk på alla som inte låter som en hes 80årig tant som rökt cigaretter i 65år när de sjunger. Eller ja, så illa är det väl inte men jag kan ändå inte sjunga och dessa falska toner som kryper ut vill nog inte ens ormen lyssna på - den har inga öron.
Stackars David och Elvis som ibland av misstag får höra på min "fina" sångröst.

Det blev en skogspromenad med mina föräldrar ikväll och det var faktiskt skönt. Min motivation som dök upp för ett tag sedan försvann nästan lika fort. Varför kan den aldrig stanna? Depp - motiverad - depp - motiverad...........

Elvis tog 12 steg idag och det var ganska många om man jämför med de 4-5 han tidigare tagit. Han slängde sig inte när han nästa kommit fram till mig/David heller utan det gick bra att jag backade lite så att han fick ta lite extra steg när han nästan kommit fram. Det dröjer nog inte länge innan han går fullt ut, det gäller att han vågar bara. Storkillen!

Jag sitter med hörlurar på skallen och lyssnar på låtar som jag är svag för, riktigt mysigt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback