nya boots

Idag kom mina boots som jag beställt! Eller det var igår de kom men fick dem idag. Mamma och jag beställde tillsammans och idag när hon var hit med Jan och mormor så hämtade hon ut paketet innan. Nu kan jag ÄNTLIGEN skippa sommarskorna.




Mammas boots var också riktigt snygga!





Igår tog vi oss en promenad här i Hällbo, jag och Elvis. Riktigt skönt väder och en härlig men inte allt för lång promenad. Till middag lagade jag pannbiff för första gången och det gick ganska bra för att vara första gången tror jag. Vill lära mig mer maträtter eftersom det är lättare att variera då. Pannbiff är ju hur gott som helst och inte svårt heller.

Fick besök av Amanda, Hanna och Pelle på kvällssidan och det var trevligt. Elvis åt massor med ballerinakakor och satte på Elvis-charmen.


Nu blir det Grey's anatomy och weddingsinger, samtidigt. Snacka om att bli yr i bollen av att bläddra mellan kanalerna.

Förhoppningsvis kommer David hem på fredag, längtar som en tok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback