Konstigt humör

Mitt humör just nu är inget att hänga i julgranen eller vad man ska säga/skriva. Jag känner mig bara helt nere utan att egentligen veta varför. Hur irriterande är det inte att vara på dåligt humör utan att ens veta anledningen, jisses.

Idag var vi och hälsade på dagmammorna som var i skogen här i närheten med dagbarnen. Vi var där och pratade ett bra tag faktiskt och det var jättetrevligt. Ett besök på Hällbo-boa passade fint på vägen hem och där handlade vi hem lite varor som fattades i kylen/skafferiet.

Annars har vi bara lekt eller gosat. Det konstiga på kvällen är att först känns det skönt att det är läggdags för Elvis och jag får ha lite egentid så här på kvällen men direkt efter att jag har lagt honom så vill jag bara väcka honom. Får dåligt samvete för att jag lagt honom och vill bara att han ska sitta och gosa med mig.

Just nu sitter jag och gråter en skvätt till låten "jag fick låna en ängel" med Shirley Clamp. Jag är så jäkla svag för den låten. Jag tänker på hur det skulle vara att mista Elvis. Eller ja, vem som helst i min närhet för den delen. Tårarna rinner så fort jag hör första orden i låten.

Nu fick jag hejda mig för David ringde men mottagningen var sådär kass så att det bröts. Han ringde dock upp igen nu och jag ska vara social.


. . . . . . . . . . pratar med David . . . . . . . . . . . . . . .



Sådär då har jag pratat med David en stund och nu skulle han sussa sött. Han kommer nog hem på Tisdag igen och det är ju bara en vecka dit så det känns bra.

Imorgon ska en tjej som bor här i Hällbo komma och hälsa på. Hon har tre barn och den minsta är 7 månader. Hon har faktiskt inte heller körkort, så jag är inte ensam om det. Och om hon har klarat sig utan körkort här i 6 år så borde väl jag också göra det en stund nu innan jag skaffar det? Haha..

Jag köpte en coca-colaburk på Hällboboa och nu ångrar jag att jag bara köpte en, damn it.


Nu ska jag  kolla på 2 ½ män!





Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

ååh vad snygg bloggen blev :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback