Hem till Hällbo

Nu har jag ganska precis kommit hem till Hällbo efter en dag i Bollnäs. Eller ja det var väl inte precis nu utan det var för ungefär 40 minuter sedan. Jag ska strax bege mig mot sängen, utan David, för att sova. Känns riktigt trist att han redan åkt igen eftersom vi knappt fått någon tid alls för att bara vara. Det enda vi gjorde nu var att fixa klart med lägenheten och massa annat strunt. En enda dag var vi hemma och då hade vi besök och gjorde inte mycket då heller. Nästa gång han kommer hem, då jäklar! Då blir det bara att vara hemma och pyssla med huset så vi får någon ordning någon gång!

Berättar om dagen idag imorgon. Jag kan nästan lova att det blir lite bilder också!

Jag har förresten åtta lotter i drömchansen-lotteriet! Tänk om jag skulle vinna, hur skulle det gå? Jag med min beslutsångest om a l l t . Och jag skulle antagligen köpa något i varje affär som deltar i lotteriet för att slippa det dåliga samvetet, haha! Sådan är jag, fy! Chansen att jag vinner är nog inte så stor, men ändå.

Godnatt, hörs och störs imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback