En drös med bilder kommer lastat


I lördags hängde jag på syrran Anki, Jim och Nini ut. Tråkigt att vara nykter men det var skoj iallafall! Det finns för- och nackdelar med att vara nykter. Det negativa är väl att man inte är på samma nivå som de som är berusad men man får sig några goda skratt iallafall, dock inte MED dem utan snarare ÅT dem, haha! Eller jo, lite MED också. Kvällen var skoj! Tack till mina föräldrar som föreslog att de kunde passa Elvis så att jag kunde följa med. Jag hade inte tänkt tanken annars! Vi var till sportbaren först iallafall men det var så mycket folk där och vi bestämde oss för att besöka citykrogen istället. Krister Fridh eller vad han heter (trubaduren) spelade och det var mysigt. Jag gillar trubadurer, härlig musik!  Brorsan och hans vänner kom dit senare också, kul!




Här är lite andra bilder:





Här lekte Elvis med mormor och morfars dammsugare. Han tryckte upp den i munnen och tyckte att det var jäkligt roligt. Jag tyckte synd om hans lilla mun och stängde till slut av dammsugaren.




Jag stannade i Bollnäs ända tills idag eftersom jag skulle till mödravårdscentralen tidigt imorse för att kolla levervärden och sådant. Ska kolla upp om jag har graviditetsklåda eftersom jag har haft klåda på kroppen sedan i onsdags. Fast barnmorskan tyckte att det verkade tidigt med graviditetsklåda. Vi får se hur det går!

I veckan händer det ingenting. Hoppas på att David kommer hem i slutet av veckan iallafall. Hälsa på mig?








Kommentarer
Postat av: Annki

Hahahahahah vad roligt de ser ut med dammsugaren :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback