5 kg försvann

Jag önskar att jag hade haft fel.
Om vad? Jo jag kände på mig igårkväll att jag skulle bli sjuk, det riktigt kändes i kroppen. När jag vaknade i morse insåg jag att jag hade rätt. Dunderförkyld är bara förnamnet! Elvis smittade mig rejält denna gång, rackarns! Jag som lyckats hålla mig från att vara sjuk alla andra gånger han varit förkyld.

Det var iallafall helt fel dag att vara förkyld på och jag tyckte mest synd om mig själv hela dagen. Vi fixade det sista i lägenheten och nu är den TOM! Den känslan kan då inte beskrivas, jisses. Städfirman ska ge lägenheten en omgång imorgon och på torsdag och efter det så är det BYEBYE till lägenheten.

Just ja tusan! Jag ställde mig på vågen hos mina föräldrar igår för att se om jag gått ner något mer eller om det börjar gå uppåt nu. Och vet ni vad? Jag hade gått ner 1kg till!! Så nu har jag gått ner 5 kg sedan jag fick reda på att jag var gravid vilket var runt den 10-12e september! De första 4 kilona försvann på tre veckor. Det är så skönt att det går neråt nu i början eftersom jag startade denna graviditet med 10kg kvar från förra graviditeten. Nu är det dock "bara" 5kg kvar och det vore bra om de försvann också. Trist att de inte försvunnit något från magen bara, sista stället det tar på?

Elvis går jättemycket nu och det är så roligt att se. Känns skönt att han kommit över rädslan. Vår gofis!

Nu ska jag och förkylningen bege oss till sängen. Jag antar att "den" vill dela säng med mig och inte antar mitt erbjudande om att sova på golvet. Usch vilken natt det kommer att bli!  David håller på att fixa med modemet och allt just nu så vi får se om han också kryper till kojs eller hur det blir.

Sov gott och önska mig lycka till med kampen mot förkylningen inatt!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till :P

2007-10-24 @ 22:07:01
Postat av: jerry

fan va grymt med hus =) lite avis på er.. och till dom som pressar dig att skaffa körkort VISA DOM FINGRET å säg åt dom att sköta sitt ! ha de gött =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback