Sne mage

Kl. 15.02 springer vi in till arbetsförmedlingen och inser att de stängde kl. 15.00. DARN! Varför stänger man den tiden? Jisses.. Jag som till och med hämtade betyg och grejer på torsbergsskolan innan. Jaja, får springa in dit imorgon när Elvis är hos Dagmamman. Inte hittade vi någon ryggsäck till Elvis heller.

Vi plockade med oss Moa (Davids syster) på vägen hem till Hällbo. Väl hemma fixade vi i ordning lite tacos och mumsade i oss. Elvis tokgillar det. Grönsaker och köttfärs, kan det bli bättre? Han som till och med gillar ärtor. Gurka och tomat är något han absolut tycker om.

Jag måste förresten säga att jag är toknöjd med overallen vi köpte och rekommenderar den starkt! Lite väl mycket pengar för en barnoverall kanske men helt klart värt det. Name it - Mini heter den. Vindtät, vattentät och han kan verkligen röra sig i den, inte alls stel på något vis. Jättefin och varm var den också. Ska kolla om vi har någon bild....


Här har vi en bild. Hade ingen när han gick själv men det spelar ju ingen roll när det är overallen som skall ses.


Jag tror att jag kände bäbisen inatt. Trodde att jag kände h*n för några dagar sedan också men det var nog något annat. Nu kändes det mer bäbis. Idag var magen sne igen. Låg på rygg på golvet och såg en pyttekula som var sne. Tror att bäbisen låg på högersidan. Såg himla roligt ut iallafall, haha! Måste banne mig lägga ut en bild jag knäppte när jag låg ner.. Den ser så rolig ut. La kameran på mina revben och knäppte, därför det ser konstigt ut.


Ni får klara er utan magbilder ända tills den fyllt ut hängmagen efter denna bild, haha! Den var mer sne från början men är ju fortfarande sne på bilden. Jag är i v.16 (15+5). Ultraljud på fredag!


95949-1965

Kommentarer
Postat av: Helen

jättegulligt liten mage som börjar synas. Ska bli kul å ta del av resten av graviditeten i bilder. Elvis blir nog jätte nyfiken snart när magen kommer lite mer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback