Pics


Elvis slukar välling och tittar på....TV! Otippat? Haha.




Myspys!



En kille som är heltslut efter en dag hos dagmamman,sweetie!


En nyvaken kille efter att ha däckat på vägen hem från dagmamman
och sedan sovit vidare när vi klätt av honom ytterkläderna och lagt honom på filten.


Istället för att åka till Johan och bli bjuden på middag så bestämde vi oss för att ta hit honom istället. Han lagade lasagnen här  och skall sova i Elvis blivande rum i gästsängen. Trevligt med sällskap!


Det hade gått jättebra hos dagmamman idag med. Elvis slocknade på två minuter när hon la honom och han var jätteduktig på att leka med de andra barnen. Känns ju riktigt bra! Inget gnäll eller så. Hoppas att det håller i sig!



Nu har vi precis kollat på idol. Jag tvingade de stackars karlarna att kolla på det också, lite får de väl offra sig! ;)


Snart är det nog sängen som gäller. Vi ska till Elgiganten imorgon förmiddag för att möjligen köpa en ny laptop, vilket verkligen behövs. Det skulle bli en lång lista om jag skulle räkna upp allt som är dumt med denna dator så jag håller det för mig själv. 

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Ida Murén

Gud vilken söt unge ni har! Elvis är verkligen vacker :)
Tänkte bara säga att jag läser din blogg lite då och då.
Spännande med filuren som är påväg :)

2007-11-18 @ 15:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback