Julkort

Jag har tråkigt så jag tänkte att jag lika gärna kan skriva en skvätt till. Hur man nu skriver en "skvätt". Slänga in några rader iallafall då.

Jag sitter och håller på att fippla ihop ett julkort i Photoshop. Vi brukar inte skicka julkort men om jag gör ett eget så kan det ju vara roligt att bara skicka till de närmaste iallafall. Elvis får såklart pryda julkortet. Tyvärr har jag ingen bild med honom i tomteluva eller något men det gör ju inget. Tänkte att jag skulle trixa ihop en tomte i programmet Illustrator också och något mer Jul-aktigt. Hoppas på att det blir fint.

När ögonen inte stirrar sig blind på datorn som ligger i knät så låter jag dem vila på 2 ½ män som är på Tv'n just nu.

Jag pratade med David vid åttatiden och då hade han precis kommit fram. Han skulle sova och vi pratade inte länge alls eftersom han var trött, vem skulle inte vara det efter att ha kört 10 timmar i streck, hualigen! Jag som tycker att min rumpa gör ont av att ha suttit i soffan hur "länge som helst"

Pelletskaminen drog precis igång och jag hör eldens låga i mitt öra. Riktigt mysigt att se i ögonvrån samtidigt som man leker med datorn. Varm och mysigt blir det såklart också.

Nä snart blir inlägget lika tråkigt som jag har det just nu, haha.

Bäst att runda av här..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback