Jobberbjudande

Idag fick jag mitt första jobberbjudande eller vad man nu ska kalla det. Det var en tjej från ett bemanningsförtag i Gävle som hittat mig på arbetsförmedlingen och tänkte erbjuda ett jobb. De har ett uppdrag som börjar på fredag och det handlade tydligen om foto, mer sa hon inte. Hon hade sett att jag hade kunskaper i lite datorprogram osv (skrev in att jag kan Photoshop, Indesign och Illustrator). Hon skulle ringa en till och sedan ringa upp igen. Hon frågade även om jag kunde åka till Gävle imorgon om det blev så att de valde mig och det sa jag Ja till, vad ska man säga? Usch jag var inte alls beredd på att någon skulle ringa bara sådär, helt paff! Jag förstod inte ens var hon var ifrån först heller.

Kvinnan ringde en liten stund senare och frågade om jag har körkort och ja, där blev svaret... Det sket sig. Hon skulle iallafall ringa ifall det dök upp något annat uppdrag eller så, om jag förstod henne rätt. Tji fick jag! Undra om det blir många tillfälliga jobb som ringer mig eftersom jag skrivit i att jag söker jobb för 3-6 månader? Aja, kändes lite roligt iallafall! Jag skrev in mig på arbetsförmedlingen igår och redan idag ringde någon, haha.


Idag har vi varit hemma hela långa dagen och det var jäkligt tråkigt måste jag säga. Imorgon blir det nog Bollnäs en runda iallafall. Köpa hem pellets och kika runt lite.



image1992

Elvis äter välling


image1993


Efter att ha kollat på grey's anatomy ska jag nu försöka få John Blund på besök.
Natti!



Kommentarer
Postat av: eva sturesson

han ser för härlig ut gofisen

2007-11-14 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback