Han drog till Malmö

Jahapp, då var helgen över och David har farit iväg till Malmö igen. Tiden går verkligen fort när han är hemma, två veckor bara rusar iväg. Han som var hemma hela två veckor denna gång, kändes som två dagar typ. Så imorse var det lite jobbigt en sväng när han skulle åka, inte bara för mig utan för David också. Det syntes. Jag har ingen aning om när han kommer hem heller eftersom han ska vara kvar tills projektet är klart. Förhoppningsvis kommer han hem nästa vecka? Fredagen den 30/11 har vi ju ett till ultraljud och vore kul om han kunde vara med ju!


I lördags var vi till Elgiganten och köpte oss en ny laptop, jätteskönt! Faktiskt den billigaste också som verkar vara väldigt bra ändå. Processorn var mycket bättre än de som var lite dyrare. Jag får lita på David! Han som kollade upp allt.

På eftermiddagen blev det Flugbo för att umgås med Davids familj. De skulle stycka getter som de slaktade helgen innan och sedan blev det middag på kvällen, gött! Inga getter som tur var, haha! Davids bror Martin och hans tjej Karine var hemma också och de hade med sig en kompis till Karine som var och hälsade på i Sverige. Karine är i från Frankrike om jag inte nämnt det förut. Det var iallafall trevligt!

På söndagen, sista dagen hemma för David, gjorde vi inte så mycket. For till Bollnäs för att handla på eftermiddagen och bestämde oss för att hälsa på mina föräldrar. De bjöd oss på mat och vi umgicks lite. Myspys!

Och i morse åkte David som skrivet. Det blev inte mycket gjort idag faktiskt. Var hemma och trökade bara. Elvis ska till Dagmamman imorgon och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Känns så meningslöst att jag bara är hemma och han är hos dagmamman. Tyvärr så måste det ju vara så eftersom jag ska kunna ta jobb när som helst. Ni förstår nog ändå hur trist det känns. Finns ju inge roligt alls att göra utan Elvis. Att gå på stan utan honom är inte alls lika skoj och inget annat heller. Allt är roligare med Elvis!




Här är lite bilder. Orkade inte lägga in allihop så blev några stycken bara.





Jag tokgillar denna bild!
image2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback