today

Om någon timma ska vi bege oss till skogen (flugbo) för att fira Davids syster och sedan lämna kvar Elvis för natten. Det är väl på vägen hem det är som jobbigast och så länge man är nykter på festen. Men så fort samtalet om att han har somnat har kommit så blir nog allt lugnare. Fast detta har jag ju redan skrivit om tidigare så..

Har klätt på mig redan nu det jag ska ha på mig ikväll och ja, nja, jag är väl inte nöjd. Har ju inget annat alternativ än att se ut som jag gör. Hinner inte hem och byta sen. Så måste ändra ha med mig kläderna eller ha på mig dem på en gång.

Rackarns! Insåg precis att det tydligen var fläckar på linnet. Hoppas att de går bort annars är det kört!

Ha en bra dag vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback