Oj...


David fixade en annan Windows XP-skiva eftersom datorn inte tyckte om de andra skivorna. Denna gång gillades skivan och det gick att fixa. Så efter lite installation så var datorn som förr. Vi gjorde som så att den tog bort och installerade om windows-mappen bara och förhoppningsvis skulle bilderna ligga kvar. Då allt var klart såg jag att musiken och programmen låg kvar men då jag gick in i "mina bilder"-mappen blev det en besviken Kaisa - Det fanns inga bilder! Jag blev arg, ledsen, besviken och helt förstörd. De var verkligen borta..

Ett sista försök...

Jag gick in där man kan söka efter filer och sökte efter bilder. Till min förvåning så dök alla bilder upp! JISSES! Snacka om att bli GLAD! Bilderna betyder allt för mig. De låg i gamla administratör-mappen, det fanns tydligen två nu.

Så nu är jag glad och avbröt min svettiga tur på cykeln efter tio minuters motion för att leta bilder. Jag har nu bestämt mig för att fortsätta med det klockan tio istället. Jag tänkte ju cykla mellan åtta och nio då det var Ugly betty för att sedan sitta lugnt i soffan och kika på desperate housewifes. Så det får bli motion efter det istället.. 50 minuter kvar...

Nu ska jag fippla med datorn och installera programmen igen.

Gooooooofis!

95949-1018

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN GRYMT SÖT UNGE! Go elvis!

2007-05-23 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback