gofisen

Godmorgon!
Elvis ligger på golvet här bredvid mig på mitt mina täcke och leker.

Vi klev upp ur sängen vid åtta men Elvis vaknade nog halvåtta skulle jag tro. Välling stod först på schemat och sedan blev det frukost för mig också. Elvis fick äta lite rån samtidigt. Då Elvis slukade rån så bajsade herrn lite grann och det blev ett till blöjbyte efter frukosten.

Just nu utforskar han allt i vardagsrummet och jag säger "aj-aj" lite då och då. Vi måste nog flytta på lite grejer.

Det är så roligt att se när han tar sig fram, riktigt hasar sig och snabbt går det. Han står på alla fyra ganska ofta också men det verkar alltid vara för halt eller så fattar han inte riktigt hur man gör. Fast han har krypit två steg i vår säng iallafall men det kan är lättare där.

Nej nu ska jag dyka ned på golvet för att torka upp lite kräk som Elvis just lagt på golvet och sedan smetat ut med sin han.. Det ser riktigt halt ut, haha! Han försöker simma i det.


Nu måste jag springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback