Gnissla tänder

Jag har varit jättesur och grinig nu den senaste timmen. Jag förstår inte varför heller.
Vi har precis ätit lunch och Elvis sover lite just nu. Vi ska till BVC senare på något tandläkar-"grejs" och det ska väl bli spännande och höra vad de har att säga. Tror att de skulle kolla på tänderna också, på de som fått. Fast jag antar att de kollar i allas munnar ändå? Eller vad vet jag.

I morse när Elvis åt gröt upptäckte han vad man kan göra om man har tänder både där nere och uppe
- Gnissla tänder!
 Uscha, lät som om de små skulle gå av ju, haha!

Tidigare idag när David var till sjukhuset för att ta Pk-prov (Det är enligt det provet som de bestämmer hur mycket waran (blodförtunning) som david ska ta varje dag denna vecka) så drog han ned på restaurang renen också. Där skulle han köpa förköpsbiljetter till Hela huset gungar som är där i helgen. Tina undrade om vi inte skulle följa med och alla andra gånger hon frågat om vi velat följa med ut har vi ju nekat, så jag tänkte att det kunde vi väl. Det hemska är ju att lämna bort Elvis, har redan ångest för det. Men det går väl bättre när jag fått samtalet om att han sover och jag tänker på annat när vi är ute. Men ändå, usch! Har ju inget med att göra vem som har honom, utan helt och hållet på mig bara. Separationsångest. Och det är ju ett eget val så.  Men skulle vara roligt att gå ut och träffa lite folk.  Så på lördag ska vi till Tina och sen till Folkan. Nice!


En gladfis!

image1001



Kommentarer
Postat av: Lotta

sötnoos!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback