En lista dårå...



1. Har du ett förhållande?
Jajjamän..

2. Hatar du mer än 3 personer?
Hm, nej inte hatar.. Ogillar, javisst..

3. Hur många hus har du bott i?
Två om man ska räkna med då vi bodde hos farsan tills jag var 1,5 år.

4. Vilken är din favoritglass?
En glass som de slutat med! Minns inte vad den hette men det var en magnumstrut med chokladbitar i. Rackarns jävlar till att ta bort den.

5. Vilka är dina favoritskor?
Har inga favoriter.. Finns inga så bra skor i min ägo.

6. Har du fällt krokben för någon?
Ingen aning, Säkert då man var liten och jävlades med lillebror iallafall.

7. Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Jag går inte i skolan men för ett år sedan så var det nog multimedia som jag inte fattade ett skit av.

8. Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
Som sagt går jag inte i skolan men det var Fotografi och något av medieämnena.

9. Äger du en Britney spears CD?
Nej det gör jag inte.

10. Har du någonsin spytt bland folk?
Ja någon gång på fyllan då jag var en liten fjortis.

11. Säg något du alltid tänker på
Min son Elvis..

12. Vilken musik tycker du bäst om?
Rock! Men jag lyssnar på alla musikstilar.. Det finns bra låtar/artister i alla..

13. Vilket stjärntecken är du?
Vattumannen.

14. Vilken tid föddes du?
12,58.. Se vilken koll man har!

15. Vem var den senaste du kysste?
David, annars hade det varit VÄLDIGT konstigt. Kan ju iofs fått en blöt puss av Elvis också, haha. Men nu var det kyss vi snackade om...

16. Har du haft telefonsex?
Haha Japp.. Som sagt så har man ju varit en FJORTIS.

17. Vilken är den pinsammaste CD:n du äger?
Oj det är nog många..

18. Är du sarkastisk?
Njee..

19. Vilka är dina favoritfärger?
Svart är fint.. Rött lika så.. Fast det finns ju fler som man gillar.

20. Rakar du dig?
mjolu!

21. Sommar eller vinter?
Vilken fråga.. sommar, såklart!

22. Vår eller höst?
Hm.. Våren för att man har allt det bra framför sig.. Hösten för att det är så skönt ute, utan att det är blaskigt som på våren.

23. Vilken färg gillar du att ha på dig?
Svart tror jag..

24. Pepsi eller Sprite?
Både och.. Annars vatten och cola.. fast inte tillsammans såklart.

25. Vilken/vilka färger är din mobil?
Silver

26. Var är ditt andra hem?
Oj, jag vet inte?

27. Har du någonsin örfilat någon?
Hm.. jag tror fan inte det. Minns inte.. Rätta mig om jag har fel..

28. Har du dåliga betyg?
Jag hade många IG... Vissa förtjänta och andra inte...

29. Skriv något
Något

31. Vad var ditt första husdjur?
Mårten.. En salamander (ödla),

33. Spelar utseendet någon roll?
Nej inte när det kommet till kritan. Möjligen första intrycket men sedan är det bara det som är innanför pannbenet. Men visst är det ett plus att den som är godkänd innan för skallen är fin utanpå också. Men alla har ju olika smak, vilket är väldigt bra?

34. Tar du första steget?
Ingen aning.. Var så längesedan sådant där.. Jag håller mig till David jag ju!

36. Favoriträtt?
Lasagne är jäääkligt gött.. Tacos också.. Och oxfilé.. hm...

37. Är du för förlåtande?
Det beror på vad det handlar om..

38. Hur många barn vill du ha?
2-3 kanske?

39. Äger du något från Hot Topic?
Nope..

40. Vilken är din favoritfrukost?
Snusen under läppen är väl favoriten. Sedan gärna en hårdmacka med salami..

41. Äger du ett vapen?
Hela jag är ett jäkla vapen.. Eller ja snarare en vandrande bomb kanske..

42. Har du någonsin trott att du varit kär?
Ja det hände nog att man blandade ihop kär och förälskelse då man var mindre.. och blir väl lätt så.

43. När grät du senast?
Några dagar sedan då mina kläder, som vanligt, inte såg bra ut på min kropp.

44. Vad gjorde du igårkväll?
Gosade med Elvis, tittade på TV och satt vid datorn.

45. Var reste du senast?
Hm.. beror på vad man menar med resa..

46. Har du kallat din lärare för mamma?
Oj, jag vet inte, haha!

47. Har du någonsin varit i ett slott?
Tror inte det..

48. Vad är dina smeknamn?
Kais-bais brukar Jan säga, haha. Annars har jag nog inget.

49. Känner du någon som heter Berta?
Morsans get.

50. Har du varit i Asien?
Nej men skulle vilja.

51. Äger du någonting från Banana Republic?
Nope..

52. Tänker du på någon just nu?
Marcus.. Som vanligt..

53. Har du kallat någon för älskling?
Nej jag tror fan inte det... haha.

54. Röker du?
Nope..

55. Äger du en diamantring?
Najnaj..

56. Är du nöjd med ditt liv?
absolut.. Helt klart! Vissa justeringar som att ta bort lite fyllor och andra misstag i det förflutna så vore det kanon.

57. Färgar du ditt hår?
jajjamän..

60. Vad gjorde du i Maj 1994?
you tell me!

61. Äger du en Backstreet Boys CD?
Som en föredetta stort fan av BSB så lär jag erkänna att jag nog har en skiva eller två någonstans. Tycker fortfarande att de har bra och fina låtar. Jag gillar ballader..

62. McDonald?s eller Max?
Max...Men har fan tröttnat nu.. Men David släpar dit mig, haha.

63. Gillar du dig själv?
Beror på vad man ska gilla med sig själv..

64. Är du närmare din mor eller din far?
Min mor.. Min "kära" far har jag inte träffat på flera år och då var det väl en gång och innan dess likadant. Och han bor typ en mil från bollnäs eller så....

65. Favoritegenskap hos motsatta könet?
De kan ju för tusan pinka var de vill, stående.

66. Är du mörkrädd?
Skog + mörker = BIG NO NO!

67. Har du någonsin ätit lim?
Nejnej!

68. Har du en webcam?
Japp men den ligger och samlar damm någonstans.

69. Har du någonsin strippat?
Nej, glöm det.

70. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Jag har faktiskt ingen aning.. Klia mig på pungen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback