Dagen idag

Godkväll!
Sitter just nu och bläddrar mellan två kanaler eftersom det som vanligt visas två grejer samtidigt som jag vill se. När det väl är något bra på tv visas det samtidigt. Så just nu är det DH och filmen Never been kissed som jag stirrar på.

Idag åkte vi till Moheds camping för att hälsa på Mamma och Jan. De ringde och berättade att de varit på Variant och sa att det fanns mycket billiga kläder osv där. Så då åkte vi dit och efter det stannade för en fika i husvagnen deras. Det fanns jättefina barnkläder till ett väldigt billigt pris där också (tips).

Efter det har vi inte gjort mycket alls. Gosat med vår lille snutt innan det blev läggdags för honom. Han somnade jättefort och bra. Han vaknade dock efter en halvtimme och var helt förstörd. Han låg och blundade samtidigt som hans skrik fick bli vårat öron"godis". Jättetrött, stackarn. Han har två till tänder på väg och en är väldigt nära att spricka fram, så jag antar att det är därför. Men vi la oss i vår säng med honom och efter en stund somnade han sött om.


Imorgon ska David ut till Flugbo för att meka med the volvo. Vad ska Kaisa och Elvis hitta på då tro? Hoppas att det är fint väder så att man kan hitta på något. Jag borde verkligen röra på mig.. så en promenad skulle ju sitta fint. Men det är så tråkigt att gå själv ju! Fy, rör aldrig på mig. Skärpning Kaisa!

Nej, nu är det dags att jag uppdaterar detta (tråkiga, sorry för det) inlägg. Jag glömmer bort att skriva då jag råka falla in i televisionens värld.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Brukar läsa din blogg ibland och måste bara säga att er son är ur söt som helst! Jag försökte också bläddra mellan DH och filmen men gav upp ganska snart så det blev DH för hela slanten =).

Postat av: Jennie

Hur söt som helst skulle det naturligtvis stå!

2007-05-08 @ 23:09:58
URL: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback