Blundar och skriker

Ikväll har vi varit hos Tommie och Greta på Middag, riktigt trevligt och gott! Vi glömde även idag att köpa Alvedon till Elvis och då vi var hos T och G så började Elvis göra som inatt, då han sov. Han bara blundar och gråter, skriker.  Inatt så tog det typ två timmar innan han somnade igen och sedan vaknade han efter bara någon timme igen. Vi bestämde oss för att ringa Tina och höra om hon hade Alvedon som vi fick låna. Sagt och gjort, det hade hon! Så vi traskade dit nu på vägen hem och fick med oss Alvedon. Tack så mycket, jättesnällt!

Det konstiga är ju att Elvis vaknade för ett tag sedan och var lika som natten till idag (fredag). Han är helt förstörd och blundar samtidigt som han gråter, gnäller och skriker.  Nu somnade han om relativt snabbt iallafal. Jag misstänker dock att han kommer vara exakt lika som natten till idag. Uscha.. Jag som trodde att det skulle bli bättre då "sista" tanden spruckit fram. Kanske är något annat fel? Vi får allt se hur det artar sig.

Imorgon blir det Flugbo och grillning med Davids Syster Moa och hennes kille Markus. Antagligen sover vi över där i Flugbo hos hans föräldrar. De är nämligen i Paris och Davids syskon vaktar huset och sköter djuren.

Usch både jag och Elvis är tokförkylda. Vi blev det inatt.. alltså natten till idag.

Jag undrar om jag inte borde lägga mig för att hinna sova lite ifall Elvis vaknar senare igen.


Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback