Trams

Nu har jag varit på stan idag igen. Denna gång med Gabbe. Vi fixade och trixade lite present till min mamma som fyller år. Det känns som om jag varit på stan varje dag denna vecka men det är ju roligare att gå ner på stan än att bara gå häromkring.

Så nu har vi inhandlat en present och ska dit och fira henne på Söndag eftersom hon och Jan är borta på hennes födelsedag som är måndag.

Lotta, patrik och Noah brummar hemåt imorgon också, kul!

Imorgon ska jag till flugbo, till Davids föräldrar för att fira Pelle (hans far) som fyller 50. Läskigt att vara där själv med stora släkten men det går nog bra, jag har ju Elvis. Och jag känner ju de flesta.

Nu ska jag åka iväg med all pant snart. Jag räknade flaskorna och de var nog värda runt 55 kronor sammanlagt iallafall. Burkarna orkade jag mig inte på och det är ju flera påsar det också, hualigen vad man samlar på sig.

Hörs och störs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback