pics

Fy vad jag tycker att det är orättvist ibland (ganska ofta faktiskt). Det jag tänker på just nu är att vissa försvinner graviditetsmagen på direkt efter förlossningen, POFF och de är helt platta igen. Här ska jag gå i sommar och inte kunna visa mig samtidigt som folk föder barn ett halvår efter mig är lika slanka och fina som de var innan. I och för sig var jag väl inte direkt smal innan förlossningen heller men ändå. Jag tycker att det borde vara lika för alla, spelar ingen roll vilket av alternativen men borde vara lika. Trist att det inte går att ändra på det. Här ska jag leva med allt häng och trams. Roligt och bra för deras skull men så jäkla avundsjuk!  Visst, jag kan göra något åt det men det tar ju sådan tid!  Det sitter verkligen ÖVERALLT och lär blir svårt vilket medför att man inte alls är motiverad eller har någon lust.

Här kommer lite bilder!



Jag ska gå och vara social med David igen nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback