Party party

Jag är inte bakis längre, så du vet. Jag mår riktigt bra nu faktiskt.
Kvällen igår var jättetrevlig om man bortser från att jag blev för full lite senare mot slutet, eller ja någon timme innan hemgång, haha!

Kvart över åtta befann vi oss på Citykrogen för att äta. Till vår förvåning såg vi vid dörröppningen att de satt upp en storbildsTV och melodifestivalen vidades, det blev vi glada över. Det var trevligt folk och rolig stämning där trots att jag och Anki var yngst där om jag bortser från de som jobbade i baren.

Det som var trist var ju att det inte var någon vidare service där. Det började med att vi aldrig fick någon meny och vi började undra lite då vi såg att de som kom efter oss fick menyn innan oss. När vi väl fått menyn så tog det ett bra tag innan hon kom tillbaka och tog vår beställning. Då vi beställt kom hon tillbaka en stund senare och sa att oxfilén var slut så då blev det fläskfilé.

Maten hamnade tillslut på vårt bord och vi började mumsa. Innan hon gick beställde jag en till öl men den dök aldrig upp. Så till slut gick jag och hämtade den själv. Efter en timme (tror jag) kom damen tillbaks till vårt bord och frågade mig om jag fick min öl någongång. Hm, mjo då jag själv hämtade den?

Inte var hon direkt glad heller.

Men förutom det så var det jättetrevligt att umgås med mamma och Anki. Vid elvatiden gick vi till bells och fortsatte där. Det var nog där som jag blev jättefull.

Jag har tyvärr ingen ork att skriva så mycket annars hade jag skrivit lite mer ingående om kvällen.


Tack för kvällen, det gör vi om! Mindre dricka åt mig!



Måste även tillägga att rätt låt vann melodifestivalen! Så jäkla härligt! Det kommer att gå skitbra i eurovision song contest!




Fyyy vad skönt det var att träffa Elvis igen. Min gofis. Allt hade gått jättebra som vanligt.

Både Davids och mina föräldrar är helt förvånade över att Elvis är så snäll och duktig. De har ju själv haft massa barn och de har aldrig varit med om ett sådant snällt och tyst barn. Min goooooing!

Han sov middag mellan 16 och 19 ikväll. Jag la mig och sov jag också vid 17 och tänkte att nu när jag bara hinna sova en liten stund, men icke. Kl. 19 vaknar jag och Elvis. Tanken som dök upp då var ju att han säkert skulle vilja vara vaken länge ikväll nu. Han vaknade ju vid läggdags. Det gick däremot bra för han somnade vid 21.00.


Imorgon eller på Tisdag ska jag ringa hälsocentralen för att få en remiss till barnmottagningen. Rosslandet har inte blivit nå bättre trots hostmedicin och bricanyl. Hostandet är i och för sig lite  bättre. Förhoppningsvis har han inte astma!




USCH David fick ett skamligt erbjudande igår. En av de få tjejer som jobbar där sa att han fick följa henne hem från puben. Han sa skål och satt kvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback