Jag ids inte



Hej hallå! Här är lite bilder från idag. Tyvärr glömde jag bort att fota ända tills det var dags att åka hem nästan, knäppte någon bild i början. Så alla är inte med på bild, synd!  Bilderna från flugbo vågar jag inte lägga ut, kan ju vara någon som tar illa upp eller så. Kanske inte är så roligt att råka hitta sig själv på bild som man inte godkänt. Dessa bilder kan ju min familj bara säga till mig så tar jag bort ifall det skulle vara så. Känns fel helt enkelt, hade dock varit roligt att lägga ut.



Jag tror nästan att Herr blund är här och hälsar på lite då och då ikväll i försök att få mig till sängen för att sova. Tröttheten bara väller över mig. Det blir nog tidigt ikväll. Om jag skulle lägga mig nu på en gång är nog risken stor att jag vaknar vid midnatt och är pigg och alert!

Noah sa Mamma första gången idag, så sött!


Jag ber om ursäkt men jag orkar knappt skriva på tangentbordet. Skriveriet får fortsättas imorgon. Det var trevligt idag iallafall!


Snart ses vi David!





Kommentarer
Postat av: Tina

Gud va syrran din och du är lika varandra =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback