I have a dream

Många drömmer om att bli pilot, tandläkare, fotomodell, frisör och så vidare. När jag var liten ville jag bli massör, konstigt  men det är nog mest för att jag själv älskar att FÅ massage. När jag och min bror var liten så brukade vi massera våra föräldrars ryggar och då brukade vi "baka pizza" på deras ryggar.  Först knådade man degen och sedan så "gjorde" man den platt. Och då man la på skinka och annat gott så tryckte man på ryggen, ganska skönt tror jag, fast jag vet ju inte, haha. Eller vad säger du kära mor? Efter den tiden kom det självklart vanlig massage fram ur händerna också.

Men iallafall.. Jag har ingen sådan dröm längre. Inget drömjobb som ligger och gnatar i min skalle. Min dröm har redan slagit in
- Jag är mamma åt Elvis, det är/var min dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback