Han kan nästan flörta

Idag tog jag och Elvis en promenad ned på stan. Kikade runt lite på Åhléns och Lindex bara och sedan traskade vi hemåt igen. Då vi var inne på Åhléns kom en liten tjej i 5-6 års ålder fram till mig och frågade om hon fick titta på den lilla och det var klart att hon fick det. Flickan klappade Elvis på kinden och sedan sa hon;
- Han kan nästan flörta!

HAHA. Söt tjej.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Undvikit att svara telefonen då två försäljarbolag ringt, de ringer flera gånger per dag.  De har nog testat alla tider på dagarna nu och snart ringer de väl på nätterna, haha. Jag skulle gärna svara och säga att jag inte vill ha något. Men jag har så svårt för att säga nej så då väljer jag hellre att låta det ringa.

Imorgon ska jag vara utan Elvis, usch hur ska det gå? För honom går ju allt bra och så, men jag då? Jag kommer att sakna honom som en tok! Vid 16-tiden hämtar hans farmor och farfar honom. Men jag får försöka att tänka på annat, hur det nu ska gå.


Ska försöka trötta ned mig nu så jag kan sova.

natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback