Bli inte förvånad

Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så försvann det långa inlägget jag skrev igår. Jag har tyvärr ingen ork alls att skriva om det, hur tråkigt är det inte att skriva något två gånger? Hualigen!

Idag har vi storhandlat och det betyder att jag imorgon börjar med Atkinsdieten. Ska väga och mäta mig imorgon så får jag har någon koll på det.

Idag har vi mest gjort ingenting förutom handlingen. Jag har som vanligt sovit middag med Elvis, nice.

Jag ska försöka skriva ett inlägg från mobilen senare. Bli inte förvånad ifall det inte dyker upp något, isåfall försvann det säkert då jag skulle uppdatera. Jag förvarnar lite, haha!

Imorgon ska David till flugbo på dagen och eftersom hans föräldrar inte är hemma så ska nog jag stanna till hos Sandra medan. Så får Elvis och Kevin leka litegrann. Kul att träffa Sandra också!


Nu vill David sitta så jag ska gå till tv'n och prata i telefon med Anki som jag gör nu.

ciao!







Haha titta sötnosen. "Pruttar" med munnen som vanligt. Ser så himla rolig ut!



Kommentarer
Postat av: elin00

haha, vad besvärad och koncentrerad han ser ut längst ner till höger när han "pruttar" :D så himla söt pojkvasker ni har fått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback