Världens största finne

Det sägs att det ska bli åskväder ikväll, 500 blixtar i timmen är det sagt. Antagligen får brandmännen mycket att göra. Åska är rätt mysigt ändå tycker jag, på en viss nivå. Storm ogillar jag, iallafall då jag är ensam. Eller ja, jag bara väntar på att något ska flyga in genom fönstret, haha!

Idag har vi varit på barnavårdscentralen. Elvis vägde 8800g (minns inte exakt) och var 70,5 cm lång. Hon frågade om han rör sig något och MJO det gör han, haha! Han är verkligen överallt. Frågan om han kan sätta sig själv från liggande ställning dök också upp och jag berättade att han sätter sig hela tiden. Sedan pratade vi massa om solskydd och mat, skönt att veta vad som gäller!

Utanför BVC träffade vi sedan Sandra och Kevin. Vi gick en sväng med dem och sedan satte vi oss i skuggan så barnen fick komma ur vagnarna lite, de svettas ju ihjäl. Där satt vi och pratade ett tag innan det blev dags för Sandra att åka hem. Jag traskade vidare till Mina föräldrar och min bror eftersom jag ville se brorsans nya frisyr. Och jag säger då bara det.... Skeeeeetasnyggt!


Jag vill också klippa mig, tips någon? Behöver hjälp!


Imorgon blir det en runda på stan med Sandra och Kevin. Skönt att ha något att göra och kul att vi börjat umgås oftare. Förhoppningsvis ska jag hämta ut ett paket på videohallen också från Ellos. Lite kläder och jag hoppas att jag kan ha dem. Att de ser bra ut på mig annars lär jag få svettas rejält i sommar. Långbyxor och endast svart.



David kommer hem om en vecka och det ska bli skönt. Han längtar nog ihjäl sig efter Elvis! Och vi saknar honom.

Nu spöregnar det ute.. Tänk vad härligt att springa ut och svalka sig! Någon som är på?


Hm.. Undra om det är var ett muller som jag just hörde? Det är frågan det..

Här är lite bilder från helgen!





Jag har förresten världens största finne på hakan! Aldrig har jag nog skådat en sådan stor finne, det här är verkligen illa..

Märks det att jag har brist på intressanta ord och meningar?

David tycker att jag ska ha en fluffig frisyr men jag vet fasen inte jag.. Svårt det där. Hjälp mig någon.


Oj, nu åskade det. Måste jag verkligen stänga av datorn nu? Om en stund......


Världens goaste!

image1221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback