Storkillen blir ett år!

Igår fick jag världens öronvärk och imorse hade det gått hål på trumhinnan. Så det blev hälsocentralen och penicillin för att få bort lite öroninflammation. Örondroppar och Kåvepenin (eller vad det heter) hämtade jag sedan ut på apoteket. Alvedon var något som också köptes hem eftersom jag fått erfara att ha jäkligt ont i öronen utan att ha det hemma. Jag är lite klurig så jag tog Elvis ipren istället - Det hjälpte. Fast egentligen skulle jag nog behövt ta hela flaskan för att få ihop till det jag egentligen skulle behövt men vad tusan, Elvis nässpray och Ipren hjälpte ju. Ja just det ja, Nässpray köpte vi också idag.

Efter Hälsocentralen och besöket på apoteket tog vi bilen vidare till mina föräldrar och min bror för att ge Elvis lunch för att sedan fara till Mora. Där firade vi Noah, lite i förväg, som blir ett år på lördag, storkillen! Han gillade vår present iallafall och det var ju roligt! Det gjorde Elvis också som försökte sno allt Noah hade. Eller ja, båda skulle ha det den andra lekte med. Vi köpte iallafall en klossvagn och det är precis som det låter - en vagn med klossar.

Noah och Elvis verkligen "slåss" om leksakerna nu. Tänk vad stora de blir!

Det var trevligt att hälsa på dalmasarna iallafall!


Här kommer det en MASSA bilder från idag.






Kommentarer
Postat av: Lotta

vad fina bilder!! =) Ja dom börjar bli stora våra små gullungar :)

Postat av: Lotta

vad glad jag ser ut då haha va ju sååå trööttt ju :)

2007-06-28 @ 00:17:14
URL: http://lottajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback