Näsblod

95949-1170


Det fina vädret var kvar i dag också och tur var väl det eftersom vi skulle träffa Sandra och Kevin på stan. Åhléns var väl den enda affären som hade öppet så vi gick in där. Studentpresent till Tova köptes. Efter att vi kikat klart på Åhléns så gick vi till spelbutiken för att köpa något att släcka törsten med och satte oss sedan på en varsin parkbänk i skuggan på brotorget. Satt där och pratade en massa strunt och insåg hur skönt det var med skugga en sådan varm dag.

Efter det så har jag och Elvis inte gjort så mycket. Lekt lite och badat. Eller ja, Elvis badade och jag tittade på. Jag pratade med David tidigare också och han hade pratat med sin chef. Om han ville så fick han jobba över några dagar nu och vara hemma över midsommar.  Så nu kommer han att jobba i 14 dagar istället för 10.. Alltså kommer han hem inte nu på måndag men nästa, istället för nästa torsdag. Istället för att vara hemma i fem dagar blir det typ sju. Det dåliga är ju att resdagarna är inräknade.. Så han skulle ha varit hemma i tre hela dagar men nu blir det fem hela istället. Snacka om att det var bättre rotations upplägg i norge, haha! Skönt att han är hemma över midsommar iallafall och jag är ju van vid att vara själv med Elvis i två veckor sedan tidigare.

Fan.. jag blödde precis näsblod. Jäkla drygt att behöva panikspringa till toaletten och sedan missa toaletten medan man försöker fumla fram papper och poff så är det blod överallt.  Jag har gjort det en eller två gånger tidigare i mitt liv bara. Första gången var för ett-två år sedan. Weird! Jag minns ett tvillingpar som gick i min klass då jag gick i första klass. shingeling (vet ju inte stavningen men det uttalades så) och Kinghang hette de. Kinghang blödde näsblod hela tiden. Undra var de tog vägen?

Imorgon ska jag och Elvis bli hämtade av Davids mamma för att kolla på Tovas student. Efter det blir det fika i Flugbo. Fan, detta är andra gången som jag åker dit själv när det händer något. Sist var det på pelles (davids pappa) 50årskalas och David var i Norge. Men det går ju bra ändå, lite trist dock.

Nej nu måste jag nog sova om jag ska orka upp när Elvis vaknar.


Natti!





Är han inte söt så säg? Goooofisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback