Han är kvar i Bollnäs



Elvis somnade i gåstolen imorse. David satte ned honom i den efter att ha försökt fått Elvis att sova, haha! Det här är några minuter efter. Snacka om att ha slocknat.



Vi träffade Sandra och Kevin idag. Vi träffades utanför öppna förskolan med tanken att vi skulle låta pojkarna leka lite där men tji fick vi och det var sommarstängt. Kan de inte sätta en lapp på dörren? De har säkert skrivit i Ljusnan att det är sommarstängt, vi som inte har tidningen då? Vi satte oss istället utanför en stund.


Just ja, David är fortfarande hemma. Han blir hemma en vecka till, woho! När han ringde till sin chef, som han skulle åka med, så berättade han att de inte fått nå grejer till skellefteå så han tyckte att de skulle vara hemma en vecka till. GOOD! Han har betalt nu när han är hemma på något vis iallafall. David har förklarat det där för mig men jag har inte fått in det i skallen än. Det var något om banktimmar osv iallafall.

Nej nu blir det sova. Varför skriver jag aldrig på dagarna istället? Fast det vet jag ju i och för sig - Då är vi med Elvis.


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback