Lyckat

Jahapp då var det Måndag igen och en ny vecka har påbörjats.
I helgen var vi till Furuvik och det var helt okej trots att vädret inte visade sin bästa sida. Även fast regnet blötte ned oss hade vi en trevlig dag

Imorgon blir det Träff med föräldragruppen och möjligen grillning med brudarna och Elvis på kvällen. På onsdagen ska jag ut med Elin, kanske Hanna hänger på? Synd att Amanda inte är hemma bara :( Det bestämdes för några minuter sedan. Elin åker hem på fredag och jag hade velat gått ut med henne innan hon åker. På lördagen skulle jag ha kunnat för då är David hemma men så frågade hon om inte jag kunde gå ut på onsdag. Mina föräldrar sa snällt att de kunde vara med Elvis när jag frågade. TACK! Jag har bara varit ut med Elin en gång för att festa sedan hon blev 18 år och det var någon dag efter hon blev det. Efter det blev jag gravid och allt. Så det ska bli roligt trots att jag kommer att sakna Elvis massor! Det gäller att förbereda sig nu.. Fast jag kommer ju att sova där jag också så.



Här är lite bilder från lördagen i Furuvik:


Jaa... jag vet... Mycket bilder...


Nu blev det så sent att jag inte orkar skriva något, haha!

Jag lyckades iallafall med världens klantigaste grej ikväll. Mamma skulle komma hit med den gamla bilbarnstolen och jag skulle gå ut till porten och hämta den. Elvis var vaken eftersom han vaknat efter att ha sovit mellan kl.18 och 20, han trodde väl att han sovit middag eller något. Jag tänkte först låta honom vara i sängen medan jag sprang ut för att hämta men valde istället att klä på honom och gå ut. Vi gick ned till porten för att vänta på mamma och efter en liten stund gick vi ut i friska luften istället. Mamma kom och vi pratade lite. Jag vände mig om för att öppna porten men den gick inte att få upp, den var ju låst och nyckeln låg i lägenheten! Det enda vi gjorde var att skratta... vad gör vi nu? Mamma sprang i kapp en man som gick upp mot huset ovanför. Han skulle tydligen till en som bodde i det huset och den mannen kom ned till oss. Han låste upp ingången till tvättstugan i vårat hus och genom den dörren kunde jag komma till vår trappuppgång.

Tänk om jag hade lämnat Elvis i lägenheten? Snacka om att Fru Panik hade kommit illa kvickt då.










Kommentarer
Postat av: Lindan

Hello! Brukar läsa din blogg lite då och då och tänkte att jag skulle säga hej. Underbar bild på grabben då han sitter i vagnen och snörper ihop munnen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback