Bollnäs


Oh första gången det handlar om något bra då Bollnäs är med i Aftonbladet? Annars brukar det bara handla om dumma saker som händer.. Fast nu var det ju i och för sig "bara" en uppföljelse eller vad man säger..
http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,1097222,00.html



Det är torsdag idag, ikväll, och det innebär Ghost Whisperer.  Höjdpunkten på veckan när det gäller tv faktiskt.

Idag fikade jag med två tjejer från föräldragruppen och det var trevligt. Vi kikade i lite affärer också och jag handlade lite kläder till Elvis.  Titta på den vänstra bilden, är det inte för sött? Både pappa och son kan meka nu, haha! Ett blåställ med keps till. Jag visste att David skulle godkänna det så jag tvekade inte att ställa mig i kassan, redo att betala det som stod på lappen. Riktigt sött! Han kan ju ha den annars också så... och Hans keps har vi ju tappat bort så det var bra med en ny.

Nu ska jag kolla klart på GW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback