500 inlägg

David, mitt hjärta, befinner sig i detta nu hemma här i vår lägenhet. Han dök in genom dörren vid halvnio och "lämnar" oss inte föränn på Måndag morgon. Som vanligt ska det bli spännande att se Elvis reaktion imorgon då han ser sin pappa ligga i sängen när han vaknar.

Igår med blev utgång med Elin och Hanna. Elvis hann somna innan jag gick till och med, det kändes bra. Han sussade sött till sju i morse och allt gick bra. Det var riktigt skoj att umgås med Hanna och Elin, och kvällen var rolig. Tiden gick lite för fort bara. Träffade inte lika många "kändisar" som vanligt men det var ju i och för sig onsdag också.

Jag såg alldeles nyss att jag har skrivit 500 inlägg i denna blogg (501 med detta). Jag har inte tänkt på att man kan se hur många inlägg som skrivits.


Nu vill jag ha lite hjälp. Ge mig lite tips på hur jag kan klippa mitt hår! Jag har ingen aning om hur jag ska göra men vill göra någonting. Help me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback