yeah

Kvällen igår var hur rolig som helst! Träffade massor med folk och hade jättekul! Det var skönt att komma ut litegrann. Det konstiga är att på väg ned till tranan så hann mina pengar skuttat iväg på egen hand. Jag hade de i högra fickan på byxorna och då vi kom ner var de borta. 300 kr!!!!! Så David kom ner med pengar, men vad tusan.. Jag var påväg att ge upp och gå hem då iallafall. Stannade dock och det ångrar jag inte. Cissi och Linda från Idol sjöng på tranan, jättebra tycker jag eftersom jag följde idol och gillade dem.

skriver mer en annan gång =)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Sööötnooosen då!!!

Postat av: Tina

Men oj va man längtar tills man själv ska ut å rocka loss *fnissar*

2007-01-22 @ 21:14:43
URL: http://tinavogn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback