Vad är bra med en blogg då?

Vet ni vad jag har kommit på? Alltså vad jag har upptäckt?
Jo vettni, det skall jag berätta. Denne lilla korta krabat på 152cm på sin höjd har insett vad som är så bra med just en blogg.
- Då man sitter och läser vad man publicerat och möjligen upptäcker att oj!, Det stod 'framför' istället för just ordet 'framöver' som var det korrekta ordet i meningen, då är det så finurligt med en blogg för då kan man bara klicka på inlägget och ändra! Man kan skriva om hela om man så skulle vilja, dock väldigt jobbigt och onödigt då alla redan läst. Men just för sig själv är det ju rätt bra att kunna ändra lite stav- och slarvfel eftersom det är väldigt irriterande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den heter finurligt, inte förnurligt ;-)

2007-01-16 @ 11:21:20
Postat av: Kaisa

Haha oj, skrev jag förnurligt? Då måste jag ändra :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback