Tack för ölen!

Jag har insett en sak. Det gjorde jag då jag satt och läste igenom min blogg och såg vad jag tidigare skrivit. Och vad upptäckte jag då? Jo, det skall jag berätta!
- Jag var mycket intressantare förut.
Jag skriver ju inget roligt eller läsbart nu för tiden. Förr var jag en smula intressant iallafall. Jag har nog tappat stinget. Skrivförmågan kanske har tagit semester och inte vill komma tillbaka, det är säkert bättre där. Hur kul är det att vara i en kropp som aldrig har något roligt att skriva och formulera?

Wellwell!
I lördags var jag ifrån Elvis mellan klockan sju och halvtre på natten(morgonen?). Fast om man ska räkna rätt så var jag nog ifrån honom från sju till halvtio på morgonen eftersom lillkisen sov då jag kom hem . Det är det längsta jag varit ifrån honom och jisses vad jag saknade honom. När vi (jag, Sandra, Lisa och Hanna) satt här hemma och 'förfestade' lite så tänkte jag hela tiden att Elvis låg och sov i vårat sovrum. Det kändes jättekonstigt då jag faktiskt insåg att han inte var hemma, David var ju med honom hos sina föräldrar.

Kvällen var som tidigare skrivit jätterolig iallafall. Jag träffade massor med folk och hade trevligt.

Det roliga är att jag fick en femtiolapp av tranan då jag betalade en öl och den var avriven så att den där silverremsan var borta. Senare den kvällen försökte jag betala med den igen och de tog inte emot den. Vad tusan! Jag fick ju den av er, sa jag. Men icke! Ägaren sa istället att jag kunde betala den senare, yeah right.  Tack för ölen! typ. Men betalade ju 20 kronor och den kostade 30, så betalade ju två tredjedelar av den.


Trevligt att träffa er tjejer iallafall! Det blir ju inte så ofta man träffas nu för tiden! Det gör vi om!





Usch vad jag inte gillar vintern! Den ger mig ingen värme, bara torra läppar och elektriskt hår! (!!!!!!!!)
Min läpp är förstörd, min frisyr är förstörd och ja, jag fryser just nu. Brukar vara jättevarmt här annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback