Snart får jag väl bruna ögon också

Om jag minns rättt har jag glömt att nämna en sak som jag upptäckt nyliigen.
- Jag är inte längre blågrå-ögd!?

Kan det vara möjligt att ändra ögonfärg? Nu när jag tittar mig i spegeln och ser in i mina djupa blågråa ögon så är de GRÖNA. Hallå? Inte visste jag att ögonfärgen kunde ändras. Någon nämde att graviditet kan ändra ögonfärg, men vad tusan allt ändras ju tydligen under graviditeten. Helst ska du inte färga håret eftersom det kan bli en annan färg, inte permanenta och ja, massor!

Aja, numer är jag tydligen grönögd? Knaaaaas!




Det är inte långt kvar tills David slinker in genom dörren här igen. Och hur skönt ska inte det bli? Först och främst för att jag vill träffa honom men också för att han ska få vara med Elvis igen. Jag saknar honom rejält iallafall, kom och krama mig!

 Jag tror minsann att de ska få ha en grabbkväll något tag och då skall jag nog titta ner på krogen och få komma ut lite grann. Det som är skönt med att David är hemma med honom då är ju att man slipper lämna bort Elvis. Men i februari ska han få sova borta för första gången. Då tänkte vi gå ut och fira att jag fyllt 20 och att vi varit tillsammans i tre år. :) Det är ju bra att han får vänja sig vid att sova borta också, annars kan det bli problem i framtiden om han aldrig sovit hos mormor/farmor och morfar/farfar eller så.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har osså ändrat ögonfärg.. alltid haft helbruna men nu skymtar de grönt med.. Och det var långt INNAN graviditeten.. suck.. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback