Ska jag lyssna på sängen?

Om jag ska vara ärlig så blundar jag när jag skriver nu.
Fast nu efter lite gruggande i ögonen så har jag lyft på ögonlocken igen. Jag är så rackarns trött.
- kom hit och sov på mig, säger sängen. Den försöker med allt, verkligen. Viskar och tycker att jag borde krypa ned under täcket och kura ihop mig för att sedan somna in så gott. Problemet är ju att om jag skulle gå och lägga mig nu (skulle lätt kunna göra det) så skulle jag säkert vakna vid tolv och vara pigg. TYPISKT. Orkar inte sitta vaken, huvudet är så tungt och gäspar större delen av tiden som går.

Nej fy tusan nu ska jag vänta på att David ringer och efter lite prat med honom blir det nog som sängen vill, sovdags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback