ren kur

Jag tror fasen inte att jag vågar mäta eller väga mig idag som jag egentligen skall eftersom ännu en vecka gått. Jag har fuskat så mycket denna vecka, så vettetusan! Och bara tränat en gång. Så förhoppningsvis kommer jag/vi iväg idag och tränar. Och så blir det gymet imorgon också. Nice!

Från och med idag kör jag iallafall med ren kur på naturdiet. Ska bara dricka sådant och kanske möjligen någon gång i veckan äta mat. Ska köra så i två veckor för att få en rivstart och sedan börja äta  middag iallafall. Och för att hålla vikten sedan måste jag äta sunt och bra och då är jag ju antagligen mer motiverad då jag gått ned lite.

Så vi får se hur det går.

Skriver väl här hur det gick ifall jag mäter och väger mig idag.

Nu har vi fått hem den nya vagnen iallafall som vi köpt av syster Lotta och hennes Patrik. Skönt! Sufletter på den gamla vagnen åkte ju bara ned och denna är såå mycket snyggare. Så nu blir det mer promenader, måste!

Have a nice day and gör inget dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback