Någon stal vårt solarium!

Nu sitter jag här återigen och skriver exakt som förra gången David var i Norge.
" om en vecka är David hemma..." och FYYYYYYYYY vad jag längtar.
Ska bli trevligt att träffa den rackaren igen.  Älskar den jäkeln! (Fina ord, eller?)

Igår träffade jag Nini vid sporthallen och vi traskade in dit för att köpa oss ett varsit gymkort (!). VI har bestämt oss för att börja träna och gå ned dessa kilon som vi tycker är i vägen. Efter att vi glatt oss med ett måndadskort rullade vi vagnarna ned mot stadens torg och bestämde oss för att kika in på Milano för att äta lite. Kebabtallrik var det som senare ställdes på bordet där vi hungriga satt och väntade. Riktigt gott och trevligt sällskap! Mätta och belåtna gick vi till apoteket för att jag behövde införskaffa mig lite minifom till Elvis som "tar bort" magknip. Vi såg oss omkring i affärer och Nini hittade lite kläder till hennes son Fredrik på rea, jättefina kläder. Därefter bar det åt hemmåt.

Ikväll (torsdag) nyttjade vi våra fina, nya och förhoppningsvis användbara månadskort på Nordic gym. VEK är ju det minsta jag skulle kunna säga om mig och träningen som blev. Mina ben gav vika efter knappt två minuter på en "gågrej". Skamsen (jag) och svettig beslöt vi oss för att köra lite annat istället och det gick bättre. Dock inte som förr i tiden då man var "proffs" (haha). Provade ännu en gång mina bens uthållighet genom att cykla, men ack så dålig de är. De ville helt enkelt inte vara med. Men vi var ju duktiga som gick dit iallafall?

Solning stod det på schemat efter gymet. När vi kom dit insåg vi att de inte längre har någon "växlingsmaskin" längre och jag fick låna mynt av Nini. Tji fick vi och någon trängde sig före då vi stod vid myntapparaterna och Nini skulle stoppa i pengar i hennes "maskin". Vi blev så chockade när tjejen gick in i rummet och började lasta av sakerna och sedan gick för att stoppa i mynten framför oss. Vi bara tittade helt chockade och förstod inte att människan inte fattat att vi stod där. Kanske såg hon inte oss? Möjligen sket hon i det. Säkert läser denne flicka min blogg också, vet nog vem det var! Fy på dig! haha. Det roliga var ju att det rummet var det enda som var ledigt, varför trodde hon att vi stod där? För skojs skull?  För att titta om minuterna är verkliga? Äsch! Vi stod ju såklart där för att vi skulle sola.


Så vi fick vänta.. attans. Schyrre!

BVC imorgon och det är lika roligt som vanligt. Ska bli spännande att se vad vågen stannar på och hur många centimeter det blir.


CIAO!


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha vilken snäll flicka som gick före då! hm...=)

2007-01-05 @ 12:45:33
Postat av: Nini

Haha.. nyttigt med kebebtallrik..:D men de va ju sista dan;) haha.. men vi är duktiga vi gick dit å fler ggr blir de.. även fast vi är nog dom klenaste på gymet så blir vi proffs snart.. :) vi skulle ha spela in allt på video så kan vi skratta åt de sen.. haha din lilla bitch som tog vårt solarium.. tur att jag blev chockad..:P

2007-01-05 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback