Mina valkar och jag.

Idag tog jag mina valkar och gick till gymet för att motionera bort lite. Vi körde bara motion idag och blir nog så framöver också, måste få bort lite först innan vi bygger muskler.

Först cyklade vi i en kvart och utan paus sprang vi direkt till trampmaskinen och körde fem minuter där. Ingen rast och ingen ro, direkt till roddmaskinen och körde 17-18 minuter på den. Alltså, med min taskiga kondition så färgades mitt ansikte ganska fort till rött och det såg ut som om jag solat 40 minuter för länge i ett solarium. Det enda vi körde var benpressen förutom motionen och den är ju bra den, både mage, lår och rumpa tränar man då. Efter det stängde gymet och skulle öppnas klockan tre igen. Då tog jag mina valkar och gick hemåt igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jo.. lite röd var du allt ;) men ingen som bryr sig, det blir alla.. å då märks det att man tar iaf =)

2007-01-15 @ 17:30:45
Postat av: Anonym

haha vad du e rolig! =) Vad duktiga ni är!!

2007-01-15 @ 20:48:20
Postat av: Lotta

haha vad du e rolig! =) Vad duktiga ni är!!

2007-01-15 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback